Mijn email campagne: wij emailen uw klant op het juiste moment

door Joost | Geupdate op:  05/07/2015

Klaar om je website naar het volgende niveau te tillen?

Tips & acties voor jou als website eigenaar, alles van blogposts tot tools & video uitleg, wat denk je ervan?

We zullen je email adres alleen gebruiken voor deze nieuwsbrief en respecteren jouw privacy

Ik schrijf deze artikelen met veel plezier voor mijn lezers, jullie. Ik accepteer geen betaling voor het schrijven van reviews, mijn mening over producten is die van mijzelf, maar als je mijn aanbevelingen nuttig vindt en je uiteindelijk iets koopt via een van de links kan ik daar mogelijk een commissie over ontvangen. Meer informatie

Laat uw mailinglist niet liggen

Heeft u een aardig klantenbestand opgebouwd? Inclusief mailinglist met potentiële klanten en klanten die al eens eerder hebben gekocht, maar doet u hier nog te weinig mee?

Kies dan voor de Email-Marketing oplossing van Decision Tree.

Geschikt voor: webwinkels met een email bestand vanaf 500 mailadressen.

Beweeg uw klanten tot aankopen

Emailmarketing is al sinds jaar en dag een goede manier om uw klanten te bereiken. Maar in deze dagen van spam en misbruik van mailbestanden is het altijd gevaarlijk hoe hier mee om te gaan. Wanneer u als webwinkelier uw klanten wil bewegen tot hun eerste aankoop of een herhaal-aankoop, is het belangrijk dat zij het juiste bericht op het juiste moment ontvangen.

Dit juiste bericht op het juiste moment kunnen wij voor u verzorgen.

Betaal alleen voor resultaat

Als wij uw klant kunnen overtuigen bij uw webwinkel te kopen, dan betaalt u op dát moment pas een vergoeding. Geen hoge kosten voor het opzetten van een email-campagne, slechts een vergoeding voor resultaat.

We stellen een optimale Marketing Kalender voor u vast………….

x
Sitesnelheid en core web vitals verbeteren met de gratis Ezoic Leap tool!

Wij stellen een marketing kalender vast voor uw klanten waarbij we extra service emails en cross-sell emails maken. Op deze manier spammen we uw klant niet, maar sturen we een gepersonaliseerd aanbod op het juiste moment. De klant is meer tevreden over uw dienstverlening, én hij zal in meer gevallen overgaan tot een nieuwe aankoop.

Voor diegenen die gevoelig zijn voor Engelse termen: dit automatisch afstemmen van de juiste email aan de juiste klant heet “Marketing Automation”. Op basis van bepaalde vooropgestelde regels zorgen we dat uw klant een gepersonaliseerde email krijgt op het moment dat de kans het grootste is dat hij klaar is voor een aankoop.

Neem nu vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden, dan nemen we ons voorstel graag rustig met u door.

 

 

 

[contact-form-7 id=”10″ title=”Winst optimalisatie”]

 

 

 

 

Joost Nusselder, de oprichter van Decision Tree is een content marketer, vader en houdt van het uitproberen van nieuwe tools en tactieken. Sinds 2010 werkt hij al aan diverse websites in vele niches. Nu maakt hij sinds 2016 samen met zijn team hulpvaardige blog artikelen om trouwe lezers te helpen met alles voor een succesvolle site.